Meille tuli eilen lampaat♥

mut kesäloma alko vähän surkeesti....vettä sato ja oli pilvistä...noh eipä se mitään mä laitan teille nyt meiän koirista kuvat paitsi siitä yhestä koirasta koska siitä ei oo kuvaa-....tässä on aatu 8 kk♥ mut nykyään se on kolme vuotta ja täyttää marraskuussa 4v♥♥♥

 

Aatun%20el%C3%A4m%C3%A4%C3%A4%20004-norm

Juhannus%202013%20060-normal.jpg

tuossa on Leo♥ se on tossa vissii vuojen mut nykyään se on 2v♥♥ sillä on kohta synttärit♥

 

Juhannus%202013%20009-normal.jpg

tossa on Aatun pää ja Leon jalka.....-.- osaa neki kyl olla välillä pöljii!!!!!

 

Juhannus%202013%20008-normal.jpg

 

mä kerron mitä mä oon tehny nyt tämän päivän aikana.

heräsin jossain 6-7 välillä ja olin tuskissani....sitten pelasin haydaytä kävin faces ynm. sit menin pukee jumpsuitin päälle ja menin syömään aamupalan.Kun olin syönyt menin lampolaan ja silleen.... enpä oo muuta tehnykkää joten ens kertaan !!♣

 

 

-Moona♦